maandag 23 mei 2011

Candy time...

THIS MESSAGE WILL STAY ON TOP!
PLEASE SCROLL DOWN FOR MY OTHER POSTS!!
Ja het is weer zover, candytime!
Ik ben in een jaar tijd over de 50.000 hits, dus het is tijd voor een candy.
Ik zal de winnaar a.s. maandagavond bekend maken.
Wat moet je hiervoor doen, nou niet veel. Ik geef onder mijn volgers een candy weg. Wil je hier aan mee doen dan moet je onder dit bericht een reaktie achter laten en volger zijn. Je hoeft deze candy niet op je blog te zetten, maar dit mag wel.

Yes it is time for another candytime!
I have more than 50.000 visitors in one year so it's time for a candy! I will draw the winner on monday evening.
What will you have to do, to get this candy, well not much. I will give this candy away to one of my followers. If you want to make a change,  leave a message under this post and be a follower. You don't have to put this candy on your blog, but you may if you want.
I will ship worldwide.

68 opmerkingen:

Doreen zei

Ooh lovely candy Kristel.xxx

Chantal zei

Hai Kristel, ik hou van candy's ;-) Wat een leuk initiatief van je en ik zet hem op mijn blog hoor, want iedereen mag weten dat je zo'n leuke blog hebt met schitterende creaties! Groetjes, Chantal

Aleida zei

O, wat leuk om dat onder je volgers te doen! Ik doe graag mee!
groetjes,

Louise zei

Congratulations to 50.000 visitors. I myself am soon up to 10.000 hi hi hi.
Of course I want to be in your giveaway and will now keep my thumbs hard.
Wish you a very nice weekend.
Many Hugs Louise

nicolet zei

50.000 dat is inderdaad echt een feestje waard! GEFELICITEERD!!
Succes met je candy!
Groetjes Nicolet

Annemarie en Merit zei

50.000 dat is wel heel veel. gefeliciteerd er mee, en wij doen graag mee aan de candy!!

groetjes Annemarie en Merit

Christa zei

Hoi Kristel , ik ben altijd in voor een candy....super dat je er eentje weggeeft. En ik plaats hem zeer zeker wel op mijn blog. Creatieve groetjes van Christa.

Anoniem zei

Zo hey 50.000 hits dat is veel. Gefeliciteerd, leuk dat we mee mogen delen in je feestje.

gr Eveline

Marga zei

50.000 Gefeliciteerd.Je maakt ook schitterende kaarten dus op naar de 100.000

Groetjes Marga

Detje zei

Who wat een hits. En bedankt dat jullie ons daarom een candy gunnen, ik waag graag een gokje.

Groeten Detje

Wil zei

Gefeliciteerd hoor, echt super.
Ook ik wil heel graag een gokje wagen voor deze candy. En ik ga hem zeker op mijn blog zetten.
Ik zou zeggen op naar de 100.000.
Groetjes Wil

Uta zei

Congratulation to your 50.000 visitors. Great.

Thanks for the chance to win that surprise.

Hugs, Uta

Amanda zei

Wauw 50.000 hits, gefeliciteerd!!! Enne wat leuk dat je daar een candy voor weggeeft!

liefs Amanda

Cora zei

jeetje wat een leuke candy kristel en dat is veel zeg nou toppie bloggie hoor kom er regelmatig kijken en zal hem ff op mijn blog zetten hoor

*Ellen* zei

wat goed, supers dat je zoveel bezoekers hebt gehad, gefeliciteerd met deze mijlpaal

lianne zei

heej,

wow 50.000 congrats :D

kuzz lian

Tineke van der Linden zei

Wat veel bezoekers...gefeliciteerd Kristel!!! Altijd leuk om mee te doen met een candy. Ik zet em op mijn blog hoor.
Trouwens, op de mijne staat ook een candy waar je nog stedds aan mee kunt doen.
Groetjes Tineke

Simi zei

Hi Kristel, I love Candys and I love it more if I don´t know what nice things we can win.
I try my luck and say thanks for chance to can win it.

Have a nice day,
hugs, Simi

Anja´s kortkreasjoner zei

Hi Kristel, WOW - congrats on 50 000 visitors :)
Just love all your fab creations, and can't wait to see more from you :)
hope you're good
Hugs from Norway
Anja
xxx

scrappyjacky zei

Amazing amount of visitors,Kristel.

iruha zei

Congratulations !!
I love surprises! :)

Maris zei

heel leuk zeg, en wat veel al he, ik doe graag mee, en zet het op mijn blog, xx

Lynette zei

How fun, Kristel! Congrats on your 50,000 visitors and all of your followers! It's no wonder - your cards are all awesome!

Nanda zei

Gefeliciteerd met de 50.000 hits! Ik kom er nog lang niet aan. Bedankt voor de kans op een candy. Je maakt hoe dan ook hele leuke kaarten.

groetjes, Nanda

Made by Janet zei

Hoi Kristel,

Wauw...wat een bezoekers zeg!!Ik denk dat een kwart van die bezoekers aan mij te danken is hihihi...kom vaak kijken hoor...maar ik laat eigenlijk niet altijd een berichtje achter ...
Ga zo door en wie weet kun je over een half jaartje weer een candy uitschrijven hihihi...

succes verder en de groetjes van
Janet

Durvina zei

Op naar de 100.000!

Groetjes, Durvina

Marlies zei

Wat een hoop bezoekers heb je gehad en er zullen nog heel veel volgen :) Leuk dat je een candy weggeeft en daar wil ik natuurlijk ook een kans op maken. Ik zal het op mijn blog zetten ook al hoeft dat niet.
groetjes, Marlies

Mo zei

Congratulations dear Kristel and thanks a lot for the chance to win your candy...!!!
Hugs,
Mo
PS: I love your new blog-layout...

Maritha zei

OHHHH i would love to win this....fingers cross!! =)

Hugs sweetie

Marianne Schut zei

Jee Kristel, dat is niet niks 50.000 bezoekers! Daar mag je best trots op zijn en ik zie het toch als een stuk waardering voor je blog en je creaties! Leuk dat je dit met ons wilt vieren door een candy weg te geven. Ik doe gezellig mee hoor! Veel succes iedereen! Liefs Marianne

Lau W zei

Congrats Kristel ! :-)))
and thank your for this chance to win !
xxx

Unknown zei

O wow congrats on your so many hits, that is fabulous and thank you for the chance to win this candy Kristel. Hugs xxx

Anoniem zei

You are so sweet Kristel!! I am not surprised at all that you have that many hits hun!! Your creations are awesome! I've been following you hun!! Thanks for the chance to win!! HUGS

Corrie zei

Hoi Kristel
Gefeliciteerd met het grote aantal blogbezoekers,
Ik ben gek op Candy's dus ik doe graag mee;)
Groetjes Corrie

cardmaking bird zei

Wow, congratulations!!! I'd love to win your candy. Thanks for offering. Here's to the next 500,000!! Hugs, Marie xxx

henny zei

50.000 bezoekers is veel.
bij deze gefeliciteerd.
volger ben ik al .
daarom waag ik een kansje.
groetjes Henny

Merete/Scrappeguri zei

Hi Kristel!
Congratulation to your 50.000 visitors!
Thanks for the chance to win that surprise
Hugs from Merete

Karina Beck zei

Congratulations on your 50.000 hits!!
I would love to win your candy.
Hugs Karina

creacora zei

hoi Kristel volger ben ik gelukkig al een hele tijd meis jou kaartjes zijn altijd prachtig ik zie ze erg graag ik geniet van jou creaties vind onze stijl wel op elkaar lijken
en doe graag mee met deze verassingscandy
bedankt voor deze kans meis !!

Groetjes Cora

Mervi zei

Hi Kristel,
thanks for this chance,
candys are so nice,-))m

Yvonne zei

O wat een super leuke Candy Kristel. Ik doe graag mee.
groetjes Yvonne

Diana zei

Wat een leuke actie Kristel.
50.000 bezoekers, geweldig zeg. Van harte gefeliciteerd, op naar de 100.000.

Groeten Diana.

Tina Makuc zei

Great candy!! Thanks for the chance!!
Hugs, TinaM

Kaatje zei

wat lief dat je een candy weggeeft! Ik wil ook wel een kansje maken :-)

groetjes,
Annika

Crea Astrid zei

Wat leuk een Candy. Heb het op mijn blog gezet. wil graag een kansje wagen.

Groetjes Astrid.

Nicole zei

Wat ontzettend lief, Kristel. Ik doe mee, wie weet.... toch?! Bedankt voor je initiatief!

Groetjes uit Noorwegen...

Sadilla zei

Wow Kristel I LOVE surprises!!! =)))
I put the image on my blog... and keep my finger crossed!!!
Thanks for the chance dear!!
hugs
sadia

Melodie zei

Herzlichen Glückwunsch, liebe Kristel.
Bei Deinen wunderschönen Werken kommen schnell so viele Besucher zusammen. Wie Du weißt, bin ich ja auch eine große Bewunderin Deiner sensationellen Karten.
Vielen Dank für die Chance etwas zu gewinnen.
Liebe Grüße
Melodie

arjette zei

Jemig Kristel, 50000 hits!!! Goeiemorgen!! Dat zijn er wel hééééél veel!!! Wat leuk dat je dan een candy weggeeft!! Ik doe graag mee!
Fijn weekend!

gr. arjette.

LINDA zei

Congrats on the 50,000 visits. thanks for a chance to win.. hugs, Linda..

Sofie V zei

Hoi Kristel!

Gefeliciteerd met je 50,000 hits! Ik wil ook graag meedoen aan je candy, ik heb hem in mijn sidebar gezet.

Groetjes Sofieke

Wilma zei

Hallo Kristel,
Hoezo 50.000 hits......veel meer zul je nu zeggen....☺☺☺
Ik wil graag aan je candy meedoen en hij staat al te pronken op mijn blog.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

heidy zei

Hoi Kristel,gefeliciteerd.
En erg lief dat je dit met ons wilt vieren!
Groetjes Heidy

Susy zei

Congratualtions, Kristel!
So exciting with your Candy!, thanks for the chance to win!!!

HUGS SUSY

Delphine zei

Congratulations on your hits, Kristel! 50,000 that IS a lot! And thank you for the chance to win, I think we all love surprises:-)! Hugs Delphine xx

♥Gemma♥ zei

Congrats on your 50,000 hits sweetie...how generous of you to give away some candy to celebrate and would love a chance to win, Thanks!!
hugs and xxx

Anoniem zei

Hoi Kristel gefeliciteerd met je 50.0000hits wat veel zeg maar ja je maakt ook zulke mooie dingen dat het elke weer een genot is naar je blog te gaan.
Leuk dat je een candy weggeeft en uiteraard doe ik ook graag een gokje naar een kadootje.

Groetjes fijn weekend Jannie.

Katinka zei

Hoi Kristel !
Zo eeh, al meer dan 50.000 hits in een jaar tijd , geweldig hoor...Gefeliciteerd!
Wat lief dat je ons de kans geeft een candy te winnen...

Je maakt prachtige kaartjes, ga zo door meid!

Groetjes
Katinka

nettie53 zei

Hoi Kristel,
Volgen doe ik je al een tijdje omdat je erg mooie kaartjes maakt.
Meedoen aan een verrassings-candy is heel erg leuk!!
Ik doe dan ook graag mee.
Groetjes,
Nettie

http://www.nettie53.blogspot.com

Janniche Drivdal Eriksen zei

hey!
I have now become a follower and put a link in my blog
hugs

Liza zei

Fab candy Kristel and congrats on all your visitors.

Liza x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met zoveel hits Kristel, er zullen er vast nog veel meer volgen, want je creaties zijn ook altijd super mooi! Ik waag graag en gokje voor de mooie candy.
Groetjes van Jacqueline

Mirjam zei

Hoi Kristel,

Van harte met al die bezoekjes!!!
Maar ik begrijp het wel, want je maakt mooie kaarten. Dus er zullen vast nog meer bezoekjes volgen op je blog. Succes verder!
Leuk dat je een candy weggeeft. Spannend wie deze wint.

Groetjes Mirjam

Renske Creatief zei

wat leuk! Gefeliciteerd.
groetjes renske

floortje zei

hartelijk gefeliciteerd erg leuk
groetjes floortje

G Peplow zei

Morning Kristel, Congrats on your hits, I'm not surprised there are so many you make gorgeous cards, Thank you for thinking of us, :0) xxx

Unknown zei

Congrats on all wiewers! Great blog with lots of nice creations.
Thanks for the chance to win :)

xx/MulleSnuttan

stempelfreaks zei

Op de valreep nog! Wat veel bezoekers zeg!! Gefeliciteerd. Wij willen graag een gokje wagen.
Groetjes Astrid & Larissa